»Prispeva k temu, da otroci razvijajo, negujejo branje knjig in vsaj na ta način ohranjajo bralne tehnike.«
»60 let pomeni, da danes berejo za Bralno značko otroci v osnovni šoli, toda za Bralno značko smo brali tudi njihovi starši in stari starši.«
»Se bralec ne poglobi v celoti v besedilo, ne dojame vseh kompleksnih razmerij v informativnem besedilu.«
»Ko sem prisiljen brati na zaslonu, je to informativno branje, ne ponuja užitka.«
»Bralno stanje duha pri ljudeh praviloma plitvejše, ko pristopajo k digitalnim besedilom.«
»Drugače ni nikoli bral, globoko je preziral vse duhovne zadevščine; toda tule je bilo znanje, vsa čutila so se mu napela, ko je bral, požiral obe knjigi, vse je prepoznaval s telesom, prodiral v besede, podoživljal njihov najgloblji pomen, zavrtal oči skozi knjigo v neskončnost, vpijal znanje, kakor stenj vsrkava olje.«
»'Nujno potrebno poudarjati branje in bralno kulturo, ki sta temeljnega pomena za razvoj in širino posameznika'.«
»Z vsakim branjem se knjiga na neki način znova rodi in je vedno malo drugačna. To omogoča ta čudež branja.«
»Phillips in Kovač menita, da moramo ubraniti 'pomen dolgega branja in celih knjig, ki niso razsekane na posamezna poglavja, izgubljene v /…/ podatkovnih bazah'.«
»Branje je avantura duha. Najprej, ko bereš, si sam – po možnosti v tišini. In lahko zlezeš noter vase. Potem spoznavaš svet. Toliko sveta in različnih ljudi, kot je v knjigah, mi v realnem življenju ne moremo spoznati. In toliko odmevov, kolikor lahko zaslišimo v svoji duši, ko preberemo nekaj, kar se nas dotakne, je tudi na kakšen drug način težko, če ne celo nemogoče.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju